HAPPINESS

Hej på er! Vaknade upp till en solig och molnfri himmel imorse. Sånt gillar vi! :D Ska absolut försöka komma mig ut och röra lite på mig! Jag måste verkligen börja träna upp mig inför blodomloppet nu, det är inte långt bort nu alltså! Annars ska jag väl jobba med lite NO som inte är helt klart.

Imorse hade jag, syrran och farsan en rejäl städmorgon. Vi röjde undan i köket och vardagsrummet, så nu är det fint! :D På något finurligt sätt är det liiite roligt att städa. Just det där att man ser hur fint och inbjudande det blir under städprocessen är lite tillfredsställande, eller, väldigt tillfredsställande faktiskt.

Har fått ett underbart besked nu på morgon också! Första innebandyträningen är i morgon! Wiiii! :D
Nu tycker ni säkert att det låter skitkonstigt med innebandy på sommarn, men de äldre lagen (som jag har börjat spela med i år) kör träningar på sommaren också. Det är bra, då lugnar man inte ner sig under sommarlovet, och då blir det inte lika jobbigt att komma igen till nästa säsong :D

Ni får ha en underbar dag! :D
//Niklas

P.S. Skriv gärna en kommentar till våra inlägg! Vi ser ju i statistiken att vi har läsare, men vi vill gärna veta vad ni tycker om det vi skriver. Would make us more than happy! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0