DRAWINGS

Hej hopp! Har nu suttit med syrran och ritat. Brukar inte sätta mig ner så här och rita seriöst nu för tiden, det är mest att man sitter och kluddar påp nåt papper när man väntar påp att datorn ska starta. Förut ritade jag jättemycket. Jag kunde sitta flera timmar i streck och bara rita teckning efter teckning. Jag ritade nästan bara manga, och jag använde stålstift och bläck och läste böcker och sånt där för att bli bättre.
Under den perioden var serietecknare mitt mål för framtiden. Men ritandet avtog och jag fick annat för mig.

Nu inser jag hur underbart kul det faktiskt är att sätta sig ner och rita. Man kan låta fantasin flöda i det oändliga. Just den här gången så satt jag bara och gjorde såna där ''test-gubbar'' (gubbar som man kan använda när man ska rita personer rita ur olika synvinklar och perspektiv, oftast inom manga), men det var ändå kul!

Den här gången har jag varit extra snäll och fixat en sak åt er: BILDER!
'



Vad tycks? :3

Ha det bra så länge! :D
//Niklas

Kommentarer
Postat av: TOVA

SÅ SJUKT BRA NIKLAS!<3

Du borde lätt bli serietecknare eller något sånt :D<3

2012-05-06 @ 12:28:09
URL: http://tovabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0