Tankar under en bussresa

Bussbarn kommer man alltid vara, vilket resulterar i en dötid på 10-20 min när nästan inget händer. Bussen till skolan används mest åt att ta tillvara på förlorad sömn. Men när man tar bussen hem är det värre för då kan man inte sova. Då är det smart om man har något att sysselsätta sig med, exempelvis en liten bok. Men nu har man ju ingen bok på G så bussresorna hem används mest till att sammanfatta dagen. Haha, det låter så löjligt när man skriver det såhär, men dessa stunder är nog någon utav dom viktigaste stunderna på dagen. :)
Det har kommit mer snö... Det gör mig lite lack. Det går inte att vara ute och springa fritt utan att man blir dyblöt på 5.87 sekunder. Som tur är säger farsan att det är sån där snö som gör att mer snö smälter. Låter konstigt men jag tror på den teorin. Det får gärna snart bli sommar och sol! Jag och Nicke brukar sitta och räkna upp vad vi längtar mest efter med sommaren. Det står mellan Sol, sand o bad och Barbequekvällar. :D
Må det bli varmt!!! xO

//Linus

Kommentarer
Postat av: TOVA

SV: jahadu nicke vi får ta och gå ut och fota nån dag det är bra väder tycker jag! :D



håller med linus att åka buss är jävulusiskt tråkigt... och ja låt det bli sommar nån gång! känns lite väl drygt med mer snö nu när det äntligen hade börjat smälta...

2012-04-02 @ 20:43:01
URL: http://tovabackman.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha jag bor ju änu längre upp men jag blur inte SÅ snbbt blöt... xD

:D<3

2012-04-04 @ 21:38:59
URL: http://amwbackman.blogg.se/
Postat av: Gudfadern

Inte utan att dra på munnen åt de klokas visdom. Klart att det tinar snabbare när det kommer mer snö?

Superlogik ;.)

2012-04-08 @ 23:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0